ProOptima
WITH REAL
BUSINESS CASES
BUSINESS CASES
20
Speakers
20-21th
of november
of november
Los
Angeles
The Main
Design
Conference
150
Global Speakers
30
Forum
Days
Days
80
Unique
Workshops
Workshops
20
Great
Stages
Stages
we Bring together top experts & talented designers to discuss best
practices, unexpected failures, & predict the future of design.
Our speakers will talk about how emerging technologies like artificial intelligence, blockchain, and the Internet of Things are transforming the way we live and work.
benefits
What you will get

Zbierz wszystkie niezbędne
informacje o kandydacie
Imię i nazwisko, stanowisko i organizacja, dla której pracuje. Krótki opis osiągnięć kandydata w zakresie fundraisingu. Możesz dołączyć referencje.
1

Wyślij zgłoszenie
i oczekuj na decyzję jury
Jury złożone z ekspertów w dziedzinie fundraisingu wybierze zwycięzcę na podstawie osiągnięć, innowacyjności i wpływu na organizację oraz społeczność.
3
Adra Polska
Karolina Kucharuk
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
Jerzy Mika
Daryl Upsall Intl
Sonya Burke
Bluefrog
Mark Phillips
when & were
our schedule
day 01
day 02
day 03
10:30 – 11:30
Warszawa,
Muzeum Polin
Temat zostanie podany wkrótce
Aleksandra Marciniak
Polska
11:30 – 12.00
PRZERWA
12:00 – 13:00
Warszawa,
Muzeum Polin
fundraising zamiast działalności społecznej
Marek zywert
Polska
Polska
Po pierwszym boomie związanym z AI nadszedł czas na rzeczywiste, praktyczne wdrożenia. Sztuczna inteligencja to już nie tylko modna technologia, ale narzędzie, które zmienia sposób pracy. Kluczowym wyzwaniem nie jest jednak technologia, ale zmiana myślenia – zarówno liderów, jak i zespołów.
13:00 – 15:15
Lunch
16:15 – 16:30
Przerwa
16:30 – 17:30
Warszawa,
Muzeum Polin
Temat zostanie podany wkrótce
Marcin Supranowicz
Polska
10:30 – 11:30
Warszawa,
Muzeum Polin
Temat zostanie podany wkrótce
Piotr Dziekański
Polska
11:30 – 12.00
PRZERWA
13:00 – 15:15
Lunch
15:15 – 16:15
Warszawa,
Muzeum Polin
Lejek fundraisingowy w organizacji XXI wieku – jak pozyskać nowych Darczyńców?
Anna Anioł
Polska
Prelekcja będzie obejmować prezentację 5 etapów lejka fundraisingowego z perspektywy pozyskiwania środków w obszarze digital fundraisingu: od zatrzymywania uwagi szerokiego grona odbiorców do przekształcenia ich w nowych Darczyńców oraz budowania ich lojalności wobec organizacji.
16:15 – 16:30
Przerwa
16:30 – 17:30
Warszawa,
Muzeum Polin
Jak zmienić myślenie o zbiórkach i podwoić wpływ z kampanii fundraisingowej?
Aleksandra Bujalska
Polska
10:30 – 11:30
Warszawa,
Muzeum Polin
Zbieraj tam, gdzie są pieniądze – wprowadzenie do zbierania wpłat o średniej wartości.
Mark Phillips
Wielka Brytania
Ta sesja dotyczy zbierania funduszy o średniej wartości. Jest to esencja dziesięcioleci doświadczeń i badań nad tym, jak organizacje charytatywne mogą skutecznie pozyskiwać i angażować darczyńców, którzy przekazują darowizny na średnim poziomie.
11:30 – 12.00
PRZERWA
12:00 – 13:00
Warszawa,
Muzeum Polin
Critical enablers of donor centricity today
Sonya Burke
Wielka Brytania
Donors expect personalised supporter experience with an organisation but to keep the donor at the centre of your fundraising is increasingly hard as digital trends and regulations
change. In this session we will go through the importance of managing your data, tech, skills,
structure and culture in a way that puts the donor first and ultimately raises more income.
We will look at case studies from the commercial and non-profit sectors.
13:00 – 15:15
Lunch
15:15 – 16:15
Warszawa,
Muzeum Polin
Making the case for investment in fundraising
Ceri Edwards
Wielka Brytania
Every charity has to strike a balance on where it spends its money, with thebspend on delivery of services and fulfilling the charity’s mission a top priority. In difficult times it can be hard to make the case for investing in fundraising, but that is what’s needed to inspire more and more people to support good causes.
16:15 – 16:30
Przerwa
16:30 – 17:30
Warszawa,
Muzeum Polin
Starting small – starting local
Martin Georgi
Niemcy
Fundraising with a limited budget and in small organisations.
testimonials
what people say
Great Event!
“Our office is something we are pleased with. We consider it the little magnet; it is wanting to come here and afterward difficult to leave it.”
Christian Grant
DesignerIncredible Conf!
“Our office is something we are pleased with. We consider it the little magnet; it is wanting to come here and afterward difficult to leave it.”
Nina Larinson
DeveloperWow!
“Our office is something we are pleased with. We consider it the little magnet; it is wanting to come here and afterward difficult to leave it.”
Mikky Peterson
Conferee
















