Aleksandra Marciniak
Specjalistka ds. komunikacji, rzeczniczka prasowa, copywriterka koncentrująca się na poruszaniu serc, miłośniczka fundraisingu. Związana z trzecim sektorem od 2014 r.
Codziennie dba, by o Fundacji Gajusz się mówiło – koniecznie wyłącznie dobrze. Odpowiada za kreowanie wizerunku i wzmacnianie marki organizacji. Zarządza kanałami w mediach społecznościowych (FB, Instagram, LinkedIn, TikTok, a od niedawna także Threads). Odpowiada za kontakty z dziennikarzami, udzielając wywiadów i przygotowując do nich członków zespołu. Rocznie w mediach ukazuje się około 300 doniesień o Fundacji Gajusz.
Uważa, że dobra praca to taka, która ma SENS. A bywa, że go tracimy, gdy z braku pieniędzy nie możemy realizować własnych pomysłów. Dlatego fundraising w NGO to kluczowa sprawa! Swoimi spostrzeżeniami i działaniami chętnie dzieli się w ulubionym medium – na LinkedInie, gdzie z radością i pasją buduje markę osobistą.